Πληροφορίες Αποστολής και Κόστος Μεταφορικών

Οι αποστολές γίνονται σε όλη την Ελλάδα. Τα περισσότερα προϊόντα μας αποστέλλονται εντός δύο εργάσιμων ημερών με κάποια συνεργαζόμενη εταιρεία courier.

Τα έξοδα αποστολής (μεταφορικά) διαμορφώνονται στα 2,5€ ανά αποστολή εντός Ελλάδας

Οι συνεργαζόμενη εταιρία courier είναι η ACS Courier

Μπορείτε επίσης να παραλάβετε την παραγγελία σας από το κατάστημα (ή κατόπιν τηλεφωνικής συνεννόησης). Στην περίπτωση αυτή το κόστος μεταφορικών είναι δωρεάν! Πριν περάσετε από το κατάστημα μας παρακαλώ τηλεφωνήστε μας ώστε να βεβαιωθείτε πως η παραγγελία σας είναι έτοιμη.

Χρόνος Αποστολής και Παραλαβής της Παραγγελίας

Οι παραγγελίες που γίνονται μέχρι τις 14:00 συνήθως αποστέλλονται αυθημερόν, εφόσον για όλα τα προϊόντα η κατάσταση διαθεσιμότητας τους είναι: “Άμεση Διαθεσιμότητα (σε απόθεμα)”. Μπορείτε να δείτε την κατάσταση διαθεσιμότητας κάθε προϊόντος στην σελίδα περιγραφής του.

Μόλις γίνει η παράδοση του δέματος στο courier, θα ειδοποιηθείτε με email (εφόσον έχετε δηλώσει την ηλεκτρονική σας διεύθυνση)

Η παραλαβή του προϊόντος συνήθως γίνεται την επόμενη εργάσιμη ημέρα της αποστολής. Σε ορισμένα νησιά και απομακρυσμένες περιοχές ενδέχεται να χρειαστεί μία επιπλέον εργάσιμη ημέρα. Τα Σαββατοκύριακα δεν γίνονται παραδόσεις.

Η ώρα παράδοσης εξαρτάται κάθε φορά από την διαδρομή του courier και δεν δύναται να είναι γνωστή κατά την αποστολή της παραγγελίας. Αν προτιμάτε κάποιο συγκεκριμένο χρονικό διάστημα παράδοσης, μπορείτε να το γράψετε στα σχόλια της παραγγελίας. Από πλευράς μας θα το μεταφέρουμε στην συνεργαζόμενη courier, η οποία λαμβάνει υπόψη τα σχόλια αυτά, χωρίς όμως αυτό να είναι απαραίτητο να τηρηθεί μιας και η υπηρεσία αυτή δεν χρεώνεται.

Σημειώστε πως οι εταιρείες courier αποτελούν εξωτερικό συνεργάτη μας. Καταβάλουμε κάθε δυνατή προσπάθεια ώστε να παραδώσουν το δέμα σας το συντομότερο δυνατό. Αν παρόλα αυτά αντιμετωπίσετε οποιοδήποτε πρόβλημα με το courier μην διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας.

Επιστροφές προϊόντων – Δικαίωμα Υπαναχώρησης

Πολιτική Επιστροφών

Λόγω της φύσης των ηλεκτρονικών αγορών είναι πιθανό να μην καλύπτονται οι προσδοκίες του τελικού αποδέκτη από το προϊόν της επιλογής του, εξαιτίας της έλλειψης της φυσικής επαφής αυτού με το προς αγορά είδος.
Μέσω της πληρότητας των περιγραφών σας δύνουμε τη δυνατότητα να απολαμβάνετε το προνόμιο της άμεσης επαφής με τα προϊόντα που διαθέτει από την οθόνη του υπολογιστή σας, γρήγορα και εύκολα.
Θέλοντας όμως να καλύψουμε ακόμη περισσότερο τους πελάτες μας, ώστε να αναδείξουμε τα οφέλη της χρήσης του διαδικτύου στις καθημερινές μας αγορές, προσφέρουμε τη δυνατότητα επιστροφής των προϊόντων. Παρακάτω σας παραθέτουμε τους όρους και τους τρόπους επιστροφής.

Όροι Επιστροφής

  • Η ημερομηνία παραλαβής της παραγγελίας σας με την ημερομηνία υποβολής της αίτησης για επιστροφή να μη ξεπερνάει τις 14 ημερολογιακές ημέρες.
  • Η συσκευασία να μην έχει παραβιαστεί και να βρίσκεται στην αρχική της (εργοστασιακή) κατάσταση και το προϊόν να μην έχει χρησιμοποιηθεί.
  • Το προϊόν προς επιστροφή να συνοδεύεται με την απόδειξη αγοράς ή το τιμολόγιο.

Προσοχή! Δεν γίνονται αλλαγές σε προϊόντα τα οποία δεν είναι κατάλληλα προς επιστροφή, για λόγους προστασίας της υγείας ή για λόγους υγιεινής, και τα οποία έχουν αποσφραγιστεί μετά την παράδοση.

Διαδικασία Επιστροφής

Για την καλύτερη εξυπηρέτηση σας, προτείνετε να επικοινωνείτε πριν από κάθε επιστροφή τηλεφωνικά μαζί μας έτσι ώστε οι λεπτομέρειες της επιστροφής να κανονιστούν με τον καλύτερο δυνατόν τρόπο.

Διαδικασία επιστροφής: Συσκευάστε το προϊόν, σε ένα μεγαλύτερο κουτί ώστε να είναι προστατευμένο κατά την αποστολή. Προτείνουμε να χρησιμοποιήσετε το κουτί με το οποίο έγινε η αποστολή από εμάς. Τοποθετείστε μέσα στη συσκευασία ένα έγγραφο στο οποίο μας παραθέτετε τον τρόπο με τον οποίο επιθυμείτε να επιλύσουμε την οικονομική εκκρεμότητα, εφόσον το προϊόν κριθεί ικανό προς επιστροφή. Στη συνέχεια αποστείλετε το δέμα, μέσω του πρακτορείου ταχυμεταφορών από το οποίο παραλάβατε την παραγγελία σας, υπόψη Τμήματος Επιστροφών. Με το που θα λάβουμε το δέμα σας θα δρομολογήσουμε την αντικατάστασή του (εντός 3 εργάσιμων ημερών) ή την πίστωση της αξίας του (εντός 10 εργάσιμων ημερών) .

Σε περίπτωση που ο λόγος επιστροφής/αλλαγής οφείλετε σε λάθος μας ή σε ελαττωματικό προϊόν, τα έξοδα επιστροφής επιβαρύνουν το κατάστημά μας, διαφορετικά τα έξοδα επιστροφής επιβαρύνουν τον πελάτη.
Θα θέλαμε να σας επισημάνουμε πως σε περίπτωση την οποία το προϊόν δεν πληροί τους προαναφερθέντες όρους, ή το προϊόν φτάσει σε εμάς αλλοιωμένο, θα επιστρέφεται στον αποστολέα του με χρέωση του ιδίου.

Για περισσότερες πληροφορίες είμαστε πάντα στη διάθεση σας είτε μέσω τηλεφώνου στο είτε μέσω e-mail.